بهترين يخچال كوچك

بهترين لوازم آرايشي

بهترين يخچال كوچك

۸ بازديد

بهترين يخچال كوچك چيست؟ 
يخچال منزل شما فضا ندارد؟ بطري هاي نوشيدني يا ترشي خود را نميدانيد كجا قرار دهيد؟ مغازه داريد؟ هتل؟ براي اينكه اين مشكلات حل شود نياز به يخچال دوم يا يك يخچال كوچك داريد. پس با ما همراه باشيد تا در مورد اينكه بهترين يخچال كوچك چيست؟ توضيحاتي را براي شما گوشزد كنيم.
 


 
حالا كه در حال مطالعه اين مطلب هستيد، ميدانيم كه به دنبال خريد يخچال كوچك هستيد. اما نميدانيد كه چه برندي يا اينكه چه ظرفيتي (فوت) تهيه كنيد. نگران نباشيد در اين اين مطب براي شما يخچال كوچك يا يخچال ميني را به طور كامل معرفي ميكنيم تا در خريد آن دچار شك نشويد و اطلاعات كامل را داشته باشيد. همه‌ي ما ميدانيم كه يخچال فريزرمان بايد هميشه پر باشد. تا وقتي مهمان داريم ديگر همه چيز در دسترسمان باشد. پس يخچال را پر ميكنيم تا لازم نباشد براي خريد لحظه آخر به سوپر ماركت برويم يا منتظر سرويس هايپر ماركت باشيم. خوب يخچال و فريزر هم حجم و ظرفيتي دارد. بايد جوري مواد غذايي را در يخچال قرار دهيم تا موقع برداشتن آن، راحت آن را پيدا كنيم. خريد يخچال كوچك ارزان اگر در منزل از سايد باي سايد استفاده ميكنيد، حتما به اين موضوع پي برده ايد كه اين نوع يخچال فريزر ها فضاي زيادي ندارند و بيشتر زرق و برق و آپشن دارند. به همين دليل هم هست كه با گذاشتن دو تا ظرف بزرگ، كل فضا را ميگيرند و جا براي ساير مواد غذايي نميگذارند. و اينگونه است كه كُفر خانم خانه دار در مي آيد. يخچال فريزر بالا و پايين بستگي به تعداد افراد خانه و جمعيت خانواده دارند تا ظرفيت  حجم انها انتخاب شود.

 
احتمالا آشپزخانه شما هم به اين صورت است كه براي قرار دادن لوازم بزرگ، از فضاي اختصاصي استفاده ميشود. مثلا سايد باي سايد در محل خودش داراي ابعاد و اندازه مخصوص است. لباسشويي و ظرفشويي و ماكروويو هم به همين شكل. اما ما ميخواهيم يك فضاي ديگر براي قرار دادن يك يخچال ديگر داشته باشيم. بهترين راه براي اينكه فضاي نداشته را جبران كنيم، استفاده از يك يخچال كوچك در كنار سايد باي سايد است. كه فضاي زيادي را نميگيرد و كار را هم راه مي اندازد.
 
از اينجا به بعد در اين مطلب، يخچال كوچك كه در برند ها و اندازه ها و مشخصات مختلف توليد شده اند را براي شما معرفي ميكنيم.
 
يخچال كوچك يا يخچال ميني چيست؟ 
يخچال كوچك يكي از بهترين گزينه ها و جمع و جور ترين دستگاه ها براي استفاده است. معمولا يخچال ميني براي قرار دادن نوشيدني و مواد غذايي ديگر مانند شيشه هاي ترشي و سس ها و مواد غذايي ديگر استفاده ميشود. در هتل ها كه تعداد اتاق ها زياد است و فضاي زيادي براي قرار دادن يخچال فريزر بزرگ وجود ندارد از يخچال كوچك استفاده ميشود. يكي ديگر از دلايل استفاده از اين دستگاه ها در هتل، بصرفه تر بودن و اقتصادي‌تر بودن آن است. اتاق هاي دانشجويي دو نفره يا تك نفره هم از ديگر محل هايي است كه از يخچال ميني در آن استفاده ميشود.
 
انواع يخچال كوچكاز لحاظ موتوري و كاركرد، سه نوع يخچال كوچك داريم.
 
يخچال كمپرسور دار (موتور)در اين نوع يخچال هاي ميني، از يك موتور و گاز مايع براي خنك كردن كابين يخچال استفاده ميشود. اين نوع يخچال ها داراي صدا ميباشند و اين صدا به دليل استفاده از موتور در دستگاه است. اگر قصد قرار دادن اين نوع يخچال را در اتاق خواب خود داريد، در جريان باشيد كه صداي زيادي دارند.
 
يخچال كوچك كمپرسور دار
 يخچال ترمو الكتريكترموالكتريك، قطعه اي است كه در يخچال ميني قرار داده شده است. اين دستگاه ها موتور ندارند و به واسطه همين ترموالكتريك كابين يخچال را خنك ميكند. اين يخچال ها صدا ندارند و فقط صداي فن دستگاه شنيده ميشود. به جرات ميتوان گفت كه بهترين گزينه براي استفاده در اتاق خواب است.
 
يخچال ترموالكتريكيخچال كوچك جذبياين نوع يخچال ها از مدل ترموالكتريك دار هم كم صدا تر است. در اين نوع يخچال ها از مايع و كمپرسور براي خنك كردن فضاي يخچال استفاده ميشود. و به همين دليل هم هست كه بي صدا هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.