وسايل باربي

بهترين لوازم آرايشي

وسايل باربي

۸ بازديد

تولد باربي
پيش از باربي، عروسك‌هاي كودكان اغلب شبيه بچه و نوزاد ساخته مي‌شدند، اما روث هندلر، طراح باربي متوجه شد كه دخترش باربارا هنگام بازي با عروسك‌هاي كاغذي‌اش نقش‌هاي بزرگسالانه به آنان اختصاص مي‌دهد. پس از اين مشاهده 

وسايل باربي روث هندلر در سفري به سوئيس به عروسكي آلماني به نام بيلد ليلي برخورد كه برخلاف عروسك‌هاي متعارف، زني بود با پا‌هاي كشيده و مو‌هاي بور و چشم‌هاي درشت كه طبق شخصيت يك كميك‌بوك طراحي شده بود. هندلر با الهام از بيلد ليلي عروسك باربي را به نام دخترش باربارا و بعد‌ها نسخه مذكر آن را به نام پسرش، كن، طراحي و شركت متل كه همسرش اليوت هندلر از موسسانش بود آن را توليد كرد.
عروسك باربي
عروسك باربي از جمله عروسك‌هايي است كه در ميان كودكان از محبوبيت بالايي برخوردار مي‌باشد. تا جايي كه حتي مي‌توان آن را به عنوان يك برند در توليد عروسك نيز معرفي نمود.
ايده پردازي‌هاي فوق‌العاده و متفاوت موجب گرديد، تا اين عروسك‌ها امروزه به عنوان يكي از پرفروش‌ترين انواع عروسك‌ها محسوب گردد.
از اين رو با نگاهي به تنوع عروسك‌ هاي باربي مي‌توان آن را به عنوان يك عروسك ايده‌آل براي كودكان محسوب نمود. اين عروسك دخترانه در بين كودكان بسيار محبوب است و در دسته پرفروشترين اسباب بازي‌ها در سراسر دنيا مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.