نكات مهم در خريد ميز ناهارخوري

۱۷ بازديد

نكات مهم خريد ميز ناهارخوري

 

1.تعويض صندلي هاي ميز غذاخوري يا درنظر گرفتن لباس جديد براي آنها مي تواند جلوه نو و متنوعي به دكوراسيون اتاق غذاخوري شما بدهد.يكي از ايده هاي جالب استفاده از صندلي هاي متنوع و مختلف براي ميز غذاخوري است تا احساسي شخصي به اين فضا دهيد و جاي هر فرد را با صندلي مخصوص او مشخص كنيد.

 

2.اندازه گيري،يكي ديگر ار اقداماتي است كه بايد قبل از خريد انجام داد.فضاي غذاخوري را اندازه بگيريد و سايز مناسب را براي ميز و صندلي ها تعيين كنيد.پهناي صندلي ها نبايد كمتر از 50 سانتي متر باشد زيرا در اين صورت،نشستن افراد روي صندلي دشوار مي شود.

 

3.فضاي در نظر گرفته شده بر روي سطح ميز،بايد به ازاي هرفرد در ميزهاي چهار گوش 70 سانتي متر و در ميزهاي گرد با بيضي 75 سانتي متر باشد.با توجه به اين نكته،مي توانيد سايز مناسب غذاخوري خود را تعيين و ميزي را خريداري كنيد كه ميهمانان هنگام نشستن دور آن احساس راحتي كنند.

 

4.به راحتي فضا فكر كنيد.اگر به ندرت براي شما ميهمانان مي آيد،انجام اقدامات تشريفاتي و مفصل در اتاق غذاخوري لزومي ندارد و بايد چيدمان فضا را تنها در همان ساعاتي كه مورد استفاده است،طوري تدارك ببينيد كه افراد احساس راحتي و آرامش كنند.

 

5.صندلي هاي ميز غذاخوري بايد در قسمت نشيمن به صورت تشك دار باشند در غير اين صورت،ميهمانان پس از چند دقيقه نشستن بر روي صندلي خسته مي شوند،بنابراين حتما به دنبال صندلي هاي تشك دار براي ميز غذاخوري خود باشيد.

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/highlights-dining-table.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.