راهنماي كامل خريد ميكروفون يقه اي

۲۰ بازديد

راهنماي كامل خريد ميكروفون يقه اي چه ماديان ماديانامروزه يكي از بزرگترين نگراني هاي شخصي در مورد خريد سمينارها و وبينارها و توليد صداي با كيفيت در فيلم ها يا پادكست ها ، خريد يك ميكروفون با كيفيت با يقه است.
ميكروفون هاي يقه اي با توجه به نياز افراد مورد استفاده استفاده مي شود. براي اولين بار مي توانيد از اجاق مايكروويو استفاده كنيد. اگر فقط مي توانيد از ميكروفون و ايستگاه مايكروويو استفاده كنيد ، پس مي توانيد از آنها استفاده كنيد. مي توانيد از ميكروفون استفاده كنيد و مي توانيد از آن نيز استفاده كنيد.
براي انتخاب بهتر و سريعتر ، ليست 25 مدل پرفروش بازار بهترين گزينه براي كنترل درست گيجي است.
تلفن همراه رايگان BY -M1تلفن همراه رايگان BY -M1
ميكروفون BY-M1 Boya Collar يك ميكروفون جهاني است كه با تلفن هاي هوشمند ، دوربين هاي DSLR ، دوربين فيلمبرداري ، ضبط كننده صدا و رايانه سازگار است. يكي از ميكروفون ها يك كامپيوتر 3.5 مگاپيكسلي با طول 6 متر است كه مي توان آن را از طريق رايانه يا رايانه بارگيري كرد.
با اين حال ، BY-M1 ممكن است در آينده از باتري هاي LR44 و باتري هاي LR44 استفاده كند. Membrane Membrane و ميكروفون 2.1 يك سال و نيم پيش ، طراحي كوچك آلومينيومي اين دستگاه امكان استفاده يكپارچه و ضبط صدا را براي آن فراهم كرده است و از آنجا كه ميكروفون مستقيماً به دستگاه مورد استفاده (تلفن همراه يا دوربين) متصل است ، ديگر نگران نباشيد باتري خواهد بود Tul 6 Mathri Able Mahin Mushazul Ajazha Mizhidhad اين همان چيزي است كه در پايان حيد ضيائدي اتفاق افتاد ، لرزش ها و سر و صداي ساشا را لرزاند. به راحتي مي توانيد ميكروفون 3.5 اينچي 6 مگاپيكسلي ، درايو فلش ، باتري ، باتري و سيستم كنترل از راه دور را شارژ كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.