نحوه پول درآوردن از گوشي

بهترين لوازم آرايشي

نحوه پول درآوردن از گوشي

۱۹ بازديد

در دنيا دو دسته آدم وجود دارند:

دسته اول چيزي را هزينه مي بينند و دسته دوم همان چيزها را منبع درآمد به حساب مي آورند. مثلا اگر يكي از افراد دسته اول براي تفرج به كنار رودخانه اي برود، فكر مي كند كه براي سفرهاي بعدي چه چيزهايي همراه بياورد يا چه چيزهايي بايد بخرد تا سور و ساتش كامل شود اما اگر فردي از دسته دوم براي تفرج به كنار همان رودخانه برود، سريع به فكر مي افتد كه با فراهم كردن امكانات در آنجا، محلي براي تفريح مردم ايجاد كند و از اين راه درآمدي كسب كند يا اين كه در ضمن معاشرت با ديگران و اطلاع از ذائقه و علايق آنها كشف مي كند كه آيا آب، سنگ هاي كف رودخانه و حتي هواي پاك آن محل تبديل شدني به پول هست يا خير.

 

گوشي هوشمند نيز از اين قاعده مستثني نيست. اين وسيله براي بسياري نقش سياه چاله اي را دارد كه بخش درخور توجهي از دارايي شان را به كام خود مي كشد. از خريد آخرين و پيشرفته ترين مدل هاي گوشي گرفته تا خريد لوازم جانبي و بازي هاي پولي، همچنين هزينه اينترنت و وي پي ان و خدمات جانبي اپراتورها و مهم تر از همه، خريد كالاها و نرم افزارهاي لازم و بي مصرف، همگي قاتلان پول ما هستند.

 

اما دسته دوم در اين چاه ويل هم به دنبال پول مي گردند و يكي از مهم ترين هدف هاي آنها، افراد دسته اول اند. حال اگر مي خواهيد از دسته اول به جايي در نزديكي دسته دوم كوچ كنيد، با ما همراه شويد.

 

راههايي براي پول درآوردن با گوشي, راه و روش پول درآوردن

مي توانيد خط رند خود را اجاره بدهيد

 

چطور از موبايل پول دربياوريم؟

خط رند

اگر شماره همراه تان رند است و اين رند بودن شماره تا به حال، گلي به سر شما نزده و به هر دليل قصد فروش آن را هم نداريد، مي توانيد با نصب يك برنامه مديريت تماس قدرتمند و هدايت تماس هاي شخصي به يك خط ديگر، شماره رند خود را اجاره دهيد. البته قبل از هر كاري بايد با مشورت يك مشاور حقوقي، قراردادي رسمي با اجاره كننده خط منعقد كنيد تا از آسيب هاي احتمالي در امان باشيد.

 

بازاريابي

همان طور كه مي دانيد، مهم ترين منبع درآمد در همه رسانه ها، تبليغات است. اگر تمام وقت تان در شبكه هاي اجتماعي مي گذرد، مي توانيد به سادگي از اين محل امورات خودتان را بگذرانيد. كافي است در زمينه علاقه يا تخصص تان كانال يا صفحه اي باز كنيد. حتي اگر توليد يا تدوين محتوا از عهده تان خارج است، جمع آوري يا به اصطلاح «كپي – چسباندن» مطالب و حتي تيتر مطالب ساير رسانه ها، مخاطبان بسياري را به خود جلب خواهد كرد.

 

با توجه به ذائقه فست فودي كاربران اينترنت، به ويژه كاربران ايراني در شبكه هاي اجتماعي، مي توانيد اخبار و مطالب پرمخاطب را در كوتاه ترين شكل ممكن و با خيالي آسوده از اعتبار و سنديت آن، در كانال خود وارد كنيد.

 

خريد و فروش

اگر گشت مختصري در اپليكيشن هاي مربوط به سايت هاي خريد و فروش كالاهاي نو و دست دوم بزنيد، خواهيد ديد كه هميشه فرصت هاي مناسبي براي خريد كالا از يك فرد و فروش آن به ديگري وجود خواهد داشت.البته لازمه اين كار داشتن اطلاعات و شناخت كامل آن كالاي خاص است.

 

در مورد كالاهاي نو به اين كار «دلالي مجازي» و در مورد كالاهاي دست دوم «سمساري مجازي» مي گويند و عده بسياري در دنيا هم اكنون به اين كار مشغول اند. اگر امكان آن را داريد كه دستي هم به سر و گوش اجناس مستعمل بكشيد، اين ديگر شغلي تمام عيار خواهد بود.

 

فروشگاه

شبكه هاي مجازي گذرگاه شبانه روزي ميليون ها نفر از مردم جهان هستند. بنابراين بدون اندك هزينه اي مي توانيد فروشگاه خود را در شبكه هاي اجتماعي برپا كنيد. لازم نيست كالايي خارق العاده يا اعجاب انگيز ارائه دهيد. از عسل و فندق و زيتون گرفته تا چوب اسكي و ساعت و مبلمان، هر كالايي كه با آن آشنايي داريد، مي تواند در فروشگاه مجازي تان عرضه شود. فقط بايد نحوه ارسال كالا و دريافت وجه را از قبل طراحي نماييد. حتي مي توانيد فقط نقش مامور خريد را بازي كنيد و كالاهاي فروشگاه هاي ديگر را عرضه كنيد.

منبع

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/make2-money2-phone.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.